Ofte stillede spørgsmål ved tilmelding til ny sæson
Kan I ikke flytte mit barn over på et andet hold? |
|
Nej – det tillader systemet ikke. Du skal tilmelde dig det hold du ønsker og sende kvitteringen på det hold du ønsker at afmelde dig fra til BISKregnskab@gmail.com
|
Hvorfor er der ventelister allerede og hvorfor får jeg svar kort efter at jeg har fået en plads? |
|
Det er desværre systemet og vi kan ikke gøre til eller fra ved det.
|
Jeg har fået besked på at jeg har fået en plads på holdet, og nu kan jeg ikke tilmelde mig? |
|
Din frist er muligvis udløbet. Man har op til 48 timer fra pladsen bliver ledig til at tilmelde sig. Tilmelder man sig ikke i den givne periode, vil den næste på ventelisten få buddet. Systemet sender en mail ud, når der er plads.
|
Jeg har fået besked på at mit barn skal på …. holdet, men jeg kan ikke tilmelde ham/hende/logge ind? |
|
Det tyder på du enten har flere profiler eller bruger den forkerte email. Mon du har skiftet email siden sidst?
|
Hvorfor kan jeg ikke tilmelde mit barn |
|
Er du ikke svømmer fra sidste sæson, kan du først tilmelde dig fra d. 17.08.25 kl. 13:00
|
Hvor kan jeg rette min medlemsprofil |
|
Du kan rette din profil her: |