Ofte stillede spørgsmål ved tilmelding til ny sæson

Kan I ikke flytte mit barn over på et andet hold? 

 

Nej – det tillader systemet ikke. Du skal tilmelde dig det hold du ønsker og sende kvitteringen på det hold du ønsker at afmelde dig fra til BISKregnskab@gmail.com 

 

Hvorfor er der ventelister allerede og hvorfor får jeg svar kort efter at jeg har fået en plads? 

 

Det er desværre systemet og vi kan ikke gøre til eller fra ved det.  

 

 

Jeg har fået besked på at jeg har fået en plads på holdet, og nu kan jeg ikke tilmelde mig? 

 

Din frist er muligvis udløbet. Man har op til 48 timer fra pladsen bliver ledig til at tilmelde sig. Tilmelder man sig ikke i den givne periode, vil den næste på ventelisten få buddet.  

Systemet sender en mail ud, når der er plads.  

 

Jeg har fået besked på at mit barn skal på …. holdet, men jeg kan ikke tilmelde ham/hende/logge ind? 

 

Det tyder på du enten har flere profiler eller bruger den forkerte email. Mon du har skiftet email siden sidst? 

 

Hvorfor kan jeg ikke tilmelde mit barn 

 

Er du ikke svømmer fra sidste sæson, kan du først tilmelde dig fra d. 17.08.25 kl. 13:00 

 

Hvor kan jeg rette min medlemsprofil 

 

Du kan rette din profil her: 
Conventus medlems login